Skickas?

Hej,

Du får detta mail då du beställt och betalat Tåg till Rydsgård men enligt våra anteckningar inte kunnat hämta ut din beställning.
Om detta inte stämmer – vänligen kontakta oss på support@ttrs.freshdesk.com

Möjligheterna att hämta ut är nu slut och vi erbjuder dig istället att mot en kostnad får din beställning skickad.
Detta utskick kommer att skötas av Webberöds E-handel (https://webberod.se/).

Kostnaden är:
1 ex : 150 kr
2-3 ex : 200 kr
4-6 ex : 250 kr

Denna kostnad innefattar porto, emballage och arbetskostnad för detta utskick.

Du måste nu fylla i detta formulär :  https://forms.gle/Fq2f4tUnoFsTLVj38
Sista dag för anmälan är tisdagen den 28/2.

Efter att vi stängt formuläret kommer du att få information om hur betalningen skall gå till.

De uppgifter du fyller i kommer att skickas vidare till Webberöds E-handel som sedan hanterar själva utskicket.

Detta formulär kommer att vara öppet till tisdagen den 28/2 och informationen kommer först därefter att skickas vidare till Webberöds E-handel. Men vi ju gärna att du fyller i formuläret så snart som möjligt.
Du kommer alltså inte att få någon information om betalning förrän under vecka 9.

Fyll i formläret på https://forms.gle/Fq2f4tUnoFsTLVj38
Senaste datum för detta är tisdagen den 28/2
Vi kommer först efter den 28/2 att kontakta dig ang betalningen.
Efter betalning till Webberöds E-handel kommer din beställning att skickas till dig!

Om du har några frågor så kontakta oss på support@ttrs.freshdesk.com

/Konduktörerna på Tåg till Rydsgård